.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از رقابت 25 تیم از 15 استان ؛
گلستان قهرمان مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور شد
شمال نیوز : وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود.....

شمال نیوز : رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران  با بیان اینکه برای نخستین‌بار مسابقات آزاد فوتوالی بزرگسالان کشور «جام آزادگان» به میزبانی مازندران با حضور25 تیم از 15 استان کشور برگزار شد، اظهار کرد: در نهایت این رقابت‌ها تیم‌های گلستانی عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

سیدیاسر سلیم‌بهرامی افزود: این دوره از مسابقات طی سه روز در مجتمع رفاهی و تفریحی وزارت کشور در ساحل فرح‌آباد ساری برگزار شد.

وی استقبال قابل توجه تیم‌های فوتوالی استان‌ها را از نقاط قوت این دوره از مسابقات دانست و اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در کشور، استقبال تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، کم‌نظیر بود و امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی بیشتر این رشته مهیج باشیم و بر تعداد علاقه‌مندان به آن افزوده شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران با اشاره به نتایج این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز و با عنوان جام آزادگان در سه روز صبح و عصر برگزار شد و در نهایت تیم‌های آرمان گلستان، بازرگانی جمیل قاموس گنبد و خورشیدی سرحدی هر سه تیم از استان گلستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول، آینده این رشته ورزشی در مازندران را با توجه به ساحلی بودن استان، درخشان ارزیابی کرد و ادامه داد: استان مازندران در این دوره از مسابقات با 4 تیم شهرداری ساری، ورزش‌های روستایی مازندران، مجتمع تفریحی وزارت کشور و هیئت استان حضور یافت که اطمینان دارم با توجه به ساحلی بودن استان آینده خوبی در انتظار رشته فوتوالی مازندران است.

سلیم‌بهرامی با توضیح مختصری از این رشته ورزشی، ادامه داد: فوتوالی یک ورزش بین‌المللی است که قوانین آن مثل والیبال است ولی مثل فوتبال با پا بازی می‌شود، بازی با سرویس آغاز می‌شود، سرویس‌زننده می‌تواند تپه‌ای روی زمین درست کند و توپ را روی آن قرار دهد و با پا سرویس را بزند.

وی با اعلام اینکه مسابقات فوتوالی به‌صورت دو نفره و سه نفره برگزار می‌شود، یادآور شد: هر تیم می‌تواند حداکثر سه ضربه و حداقل با یک ضربه توپ را به زمین حریف بفرستد و زمانی امتیاز به‌دست می‌آید که توپ در زمین حرف به زمین اصابت کند و یا حریف مرتکب خطا شود و یا نتواند توپ را برگشت دهد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران در پایان برگزاری دوره‌های آموزش فوتوالی در مازندران را از برنامه‌های جدی هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران خواند و گفت: به‌زودی در 4 شهر ساحلی استان دوره‌های آموزشی 10 روزه فوتوالی برگزار می‌شود./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.